سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلگرم

Huawei OS 2.0 Harmony معرفی شده است

امروز هواوی یک کنفرانس آنلاین بسیار مهم برای رونمایی از محصولات جدید برگزار کرد. این شرکت در یک کنفرانس توسعه دهندگان برنامه راه اندازی تلفن های هوشمند هارمونی را توضیح داد. 

این سیستم عامل البته در ابتدا محدودیت هایی دارد. در یکی از مهمترین رویدادهای هواوی ، مدیر عامل شرکت آخرین نسخه سیستم عامل هارمونی معروف به Harmony OS 2 را ارائه داد.

اینکه Huawei در حال کار بر روی سیستم عامل اصلی خود به نام Harmony است ، هیچ مخفی نیست.

این شرکت اکنون برنامه های خود را برای استفاده از سیستم عامل هارمونی در دستگاه های مختلف از جمله تلفن های هوشمند در کنفرانس توسعه دهندگان Huawei بیان کرده است. ریچارد یو مدیر عامل هواوی برنامه های آینده این شرکت را در این کنفرانس اعلام کرد.

 

 ویژگی های هماهنگ OS 2 چیست؟

هواوی در مراسم خود رسماً تأیید کرد که نسخه بتا کیت توسعه نرم افزار Harmony OS 2.0 امروز 11 سپتامبر 2016 برای ساعت های هوشمند ، تلویزیون های هوشمند و برخی از محصولات ساخته شده توسط این خودروساز چینی در دسترس خواهد بود.

ریچارد یو اعلام کرد که اولین تلفن های دارای سیستم عامل هارمونی احتمالاً سال آینده روانه بازار می شوند. مانند گذشته ، امکان عرضه چنین تلفن هوشمندی در سال 2020 منتفی است.

هواوی می گوید نسخه بتا کیت جدید توسعه سیستم عامل هارمونیک برای گوشی های هوشمند در دسامبر سال 2020 منتشر می شود. این شرکت همچنین پروژه OpenHarmony را راه اندازی کرده است.

این پروژه همانطور که از نامش پیداست نسخه متن باز HarmonyOS است. در حال حاضر ، این پروژه فقط از دستگاههایی پشتیبانی می کند که حافظه RAM آنها 128 مگابایت است.

با این حال ، این محدودیت بهار سال آینده به 4 گیگابایت افزایش می یابد و تا سپتامبر سال آینده به طور کامل حذف می شود.

سیستم عامل هارمونی از نظر استراتژیک برای هواوی مهم است. این پروژه می تواند سپری در برابر تحریم های هواوی علیه این شرکت باشد.

در کنفرانس HDC ، هواوی برخی از ویژگی هایی را که نسخه جدید سیستم عامل هارمونی ارائه می دهد ذکر کرد:

    رابط کاربری قابل تنظیم براساس ابعاد صفحه دستگاه مقصد.

    قابلیت های امنیتی پیشرفته

    قابلیتی به نام AI Audiovisual برای تشخیص صدای هوشمندتر.

    قابلیت انتقال داده بین چندین دستگاه.

    روند خواندن و نوشتن سریعتر از iOS Samba و Spotlight