سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلگرم

چگونه یک Patek فیلیپ جعلی را تشخیص دهیم

تجارت ساعت های جعلی یک تجارت بزرگ است. تخمین زده می شود که سالانه نزدیک به 50 میلیون ساعت جعلی یا تقلبی تولید می شود. علاوه بر این ، جعلیان امروزی در تکثیر برترین مارک های ساعت در بازار بسیار موفق عمل کرده اند - شناسایی مکان جعلی کار را دشوارتر می کند. کلکسیونرهای ساعت که با یک مارک خاص کاملاً آشنا هستند ، ممکن است در کسانی که اولین بار خریدار هستند ، چشم داشته باشند ، اما با این وجود ، برای اطمینان از اصل بودن ساعت مچی که می خواهید خریداری کنید ، باید چند نکته را با دقت بررسی کنید.

امروز ، ما به Patek Philippe نگاه می کنیم - یکی از معتبرترین مارک های ساعت سوئیسی در بازار. لکه بینی یک Patek Philippe جعلی شاید خیلی ساده نباشد و در پایان ممکن است یک ساعت ساز معتبر نیاز به باز کردن آن و نگاه کردن به داخل آن داشته باشد. در ضمن ، در اینجا چند نکته اساسی برای جستجوی وجود دارد - و همیشه یک لوپ به همراه دارید.

بررسی Xiaomi Mi Watch: پیگیری جامد تناسب اندام با قیمت ارزان

کیفیت فلزی و وزن ساعت

 

از آنجا که Patek Philippe فقط بهترین ساعت ها را ایجاد می کند ، به طور معمول به طلا ، پلاتین و برای برخی از ساعت های خود ، فولاد ضد زنگ متوسل می شود. این فلزات نجیب وزن طبیعی نسبت به خود دارند. بنابراین اگر ساعتی را تحریک می کنید که احساس شل شدن داشته باشد ، ساعت Patek Philippe نیست. علاوه بر این ، پایان فلز ساعت اصلی Patek همیشه بسیار لوکس است. مواد بسیار صیقل داده شده و جلوه زیادی به بدنه می دهد. هر چیزی حتی کمی کسل کننده و یا علامت گذاری شده از روی پاکت اصل نیست. محافظ ها ، چمدان ها و دستبندهای موجود در ساعت های اصلی Patek Philippe از هر جهت و منحنی صاف خواهند بود. پاتک فیلیپ چیزی تولید نکرده است که پارچه ای نرم به خود بگیرد.

 

تاج ، دستها و اعداد

 

هنگام مطالعه تاج و صفحه مراقب باشید. بسیاری از ساعتهای جعلی Patek Philippe از تاجهای کاملاً تمام شده با همان نقوش Patek برخوردار نیستند. برای مطالعه تاج و عقربه ها و اعداد از یک لوپ استفاده کنید و همزمان ساعت را در یک کتاب مرجع Patek Philippe یا در سایت آن جستجو کنید تا رنگ ها و طول دست ها و نشانگرها را مقایسه کنید. متأسفانه ، بعضی اوقات تقلبی ها آنقدر خوب ساخته می شوند که این سیگنال های کوچک وجود ندارند.

 

مورد ، حکاکی و شماره سریال

 

به طور کلی ، پاتک فیلیپ شماره سریال را در کیف قابل مشاهده در جایی که قابل مشاهده است حک نمی کند. در پشت کیس های بسته ، اعداد در داخل کیس برگشت نشان داده می شوند. علاوه بر این ، تمام حکاکی های قابل مشاهده باید به طور عالی اجرا شوند. همانطور که گفته شد ، Patek Philippe معیار استاندارد در ساعت سازی است ، بنابراین مارک تجاری به تمام جزئیات توجه زیادی می کند و به حکاکی های خود افتخار می کند. همچنین ، اگر این ساعت دارای یک کریستال یاقوت کبود است که حرکت را نشان می دهد ، و شما پیچ های آبی را مشاهده می کنید ، این یک پاتک واقعی نیست. این یکی از معدود مارک هایی است که از پیچ های آبی استفاده نمی کند.

 

قیمت و فروشنده

 

اگر ساعتی که در حال تماشای آن هستید دارای یک قیمت است که به نظر می رسد خیلی درست باشد ، احتمالاً برای واقعی بودن خیلی خوب است. اگر قیمت درخواستی برای ساعت 30،000 دلاری ، 3000 دلار است - اجرا کنید ، از آن دور نشوید. علاوه بر این ، نسبت به فروشنده احتیاط کنید. اگر یک شرکت معتبر نیست و گواهی تأیید صحت ساعت را ارائه نمی دهد ، قطعاً باید بیش از دو بار در مورد خرید فکر کنید.