سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلگرم

رئیس جمهور امریکا قانون تسریع بهبود سربازان قدیمی در فضای باز را

رئیس جمهور امریکا روز یکشنبه با پیروزی جانبازان ، قانون تسریع بازیابی جانبازان در فضای باز را به عنوان بخشی از قانون همکاری سربازان امضا کرد ، که استفاده از سربازان قدیمی را به عنوان بخشی از درمان و درمان پزشکی خود آسان می کند.

این قانون یک گروه کاری بین سازمانی ایجاد می کند و از اعضای وزارت امور کهنه سربازان ، سپاه مهندسین ارتش و وزارت کشور ، در میان سایر سازمان های فدرال ، می خواهد موانع را شناسایی کرده و توصیه هایی برای افزایش استفاده از زمین های عمومی و دیگر فضاهای باز برای درمان پزشکی جانباز.

در ماه مه 2019 ، نمایندگان کریس اسمیت (R-NJ) و آدام اسمیت (D-WA) نسخه نماینده این لایحه را در مجلس نمایندگان معرفی کردند و سناتورها کاترین کورتز ماستو (D-NV) و استیو داینز (R-MT) لایحه همراه را معرفی کردند. به

بیش از 150 عضو کنگره از هر دو حزب برای حمایت از این قانون امضا کردند.

REI همچنین با مشارکت با اعضای کنگره برای پیش نویس و پیشبرد لایحه از طریق فرایند قانونگذاری نقش آفرینی کرد.

نشان داده شده است که گذراندن زمان در طبیعت با کاهش افسردگی و اضطراب و افزایش شادی کلی به افراد با پیشینه های مختلف با مشکلات روانی کمک می کند.

به نظر می رسد گذراندن زمان بیرون به ویژه با کاهش علائم PTSD به جانبازان کمک می کند. همچنین ممکن است به اعضای سابق خدمات کمک کند تا در زندگی غیرنظامی ادغام شوند.