سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلگرم

نقشه راه خانواده Xeon 2022 فاش شد

به نظر می رسد نقشه راه میان رده Xeon در Videocardz به اشتراک گذاشته شده است. نه تنها آموزش صحیح بلکه هوشیاری و فداکاری وی نیز بسیار مورد نیاز است. Sapphire Rapids اینجاست.

طبق نقشه راه ، دریاچه یخ در پایان فصل 1 سال 2021 راه اندازی می شود ، در حالی که Sapphire Rapids در فصل 4 سال 2021 قرار است راه اندازی شود. این کوتاهترین عمر برای محصول Xeon است ، اما ما فکر می کنیم این تصمیم درستی است برای ماندن در مسابقه.

معماری فعلی این سکو Cascade Lake است و تا پایان سال تغییر نخواهد کرد. دریاچه یخ شامل سه سیستم عامل مختلف در نقشه راه جدید خواهد بود. D50TNP Tennesse Pass برای سیستم هایی با بار کاری موازی طراحی شده است و از 24 DIMM و 4 نوع ماژول استفاده می کند.

این مدل در سه ماهه دوم سال 2021 منتشر خواهد شد و همزمان شاهد پاس آمریکایی با 24 DIMM خواهیم بود. M50CYP Coyote Pass همچنین از 32 DIMM ، حداکثر 16 NVDIMM ، حداکثر 8 اسلات PCIe و حداکثر 24 خط پشتیبانی می کند.

دریاچه یخی از یک طرح 10 نانومتری استفاده خواهد کرد. با این حال ، Sapphire Rapids به عنوان معماری پیشرفته اینتل در سه ماهه چهارم سال 2021 در دسترس خواهد بود. این نشان می دهد که اینتل فروش Ice Lake را برای مدت زمان بسیار کوتاهی متوقف خواهد کرد.

با این حال ، این منطقی خواهد بود ، زیرا نه تنها SPL از رقابت بیشتری برخوردار است ، بلکه وجود ICL در بازار به افزایش بازده تولید انبوه فناوری SuperFin 10nm کمک می کند.

Denali Pass اولین پلت فرم SPL خواهد بود که جایگزین Tennessee Pass می شود. در این سیستم عامل شاهد پشتیبانی از PCI Express Gen 6.0 و PVC هستیم که به معنای گرافیک مخصوص Intel است.

پلت فرم Sapphire Rapids هنوز آماده جایگزینی Whitley Lock نیست ، اما سیستم عامل جایگزین Coyote Pass ، Fox Creek Pass ، دارای حداکثر 32 DIMM و حداکثر 16 NVDIMM ، حداکثر 8 اسلات PCIe و حداکثر 24 خط است.