سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلگرم

بهترین چوب برای استفاده در فضای باز چیست؟

معمولاً از آنها می پرسند: "بهترین چوب برای استفاده در فضای باز چه چیزی است؟" گزینه های بسیاری در دسترس است. بعضی از چوب ها به طور طبیعی در برابر آب و هوا مقاوم هستند و برای مقاومت در برابر هوا درمان می شود.

برای مبتدیان ، بیشترین استفاده از چوب های فضای باز در منطقه ما کاج زرد است. این امر در درجه اول به دلیل کاج زرد است که به عنوان یک انتخاب اقتصادی درمان می شود. کاج زرد در خارج از منزل بدون درمان زنده نمی ماند. روزهای درمان آجیل کاج با درمان CCA (مس ، کروم و آرسنیک) گذشته است. از اوایل دهه 1990 که درمان CCA از دسترس خارج شد ، سایر درمان ها در بازار ظاهر شدند. ما Durapine® را از چوب Cox که با آزول مس Wolman® درمان می شود ترجیح می دهیم. این روش درمانی بدون بو ، با لمس تمیز و فاقد آرسنیک است که توسط آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) یک آفت کش ممنوع است. در عوض این درمان از مس و آزول به عنوان مواد نگهدارنده استفاده می کند. این روش درمانی همچنین به محافظت در برابر موریانه ها و پوسیدگی قارچ کمک می کند. معمولاً از ما سال می شود که آیا می توان تخته ها را برش داد و همچنان که برش داده اند همچنان محافظت کرد. فرایند تصفیه فشار باید به مواد شیمیایی اجازه دهد تا از طریق تخته کاج زرد برای محافظت حتی در هنگام برش تخته ها عبور کنند.

 

تخته های کاج زرد تیمار شده و تخته های کاج زرد درمان شده در اکثر ابعاد پاسیوی ما تحت درمان با سطح بالاتر از سطح زمین قرار می گیرند ، در نظر گرفته شده از 18 اینچ یا بیشتر از سطح زمین استفاده شود. فقط اسلب های 2x12 (که اغلب برای پله پله ها استفاده می شود) و همه جنگل ها از جمله 4x4 ، 4x6 ، 6x6 و 8x8 تحت درمان سنگین تری قرار دارند و تماس با زمین در نظر گرفته می شوند. برای مقاومت بهتر در محیط تماس مستقیم ، روی این تخته ها و الوارها به درمان زمینی نیاز است.

 

از آنجا که کاج بهترین چوب نرم در فضای باز است ، چوب سرخ و سدر بهترین چوب نرم در فضای باز برای ثبات هستند. هر دو نوع علاوه بر مقاومت در برابر موریانه ها و حشرات ، در برابر پوسیدگی و پوسیدگی نیز مقاوم هستند. هر دو چوب ظاهری صورتی دارند و Heart Redwood صورتی تیره تر از سرو قرمز غربی است. یکی دیگر از خواص مفید چوب ترب قرمز و سرو قرمز غربی ، توانایی مقاومت در برابر پیچش و کمانش است. هنگامی که در برنامه های فضای باز استفاده می شود ، سرو و چوب سرخ مستقیم تر می مانند و آنها را به چوبی ایده آل برای استفاده در نرده ها ، عرشه ها و درختان تبدیل می کند. سرو قرمز قرمز Raw Grade II ما یک چوب محبوب برای تختخواب های باغی است زیرا در ساحل شرقی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر از چوب های قرمز است و از آنجا که به طور طبیعی در برابر پوسیدگی و پوسیدگی مقاوم است و هیچ ماده شیمیایی به چوب اضافه نشده است. Redwood برای تمام پروژه های فضای باز ایده آل است زیرا در برابر غربالگری یا ترک خوردگی مقاومت می کند. ساخت با Redwood و Western Red Ced یک روش کاملاً سازگار با محیط زیست است زیرا جنگل های Redwood و سرو در کاهش گازهای گلخانه ای در محیط بسیار عالی عمل می کنند. هر دو نوع حاوی رزین بسیار کمی هستند و به زیبایی لکه ها را می گیرند. ما موجودی کاملی از چوب قرمز و سرو در اندازه ها و درجه های مختلف داریم.

 

Redwood و Western Red Ced برای کاربردهای بالای زمین ایده آل هستند. هنوز هم می توان از هر دو نوع در سطح زمین استفاده کرد ، اما ممکن است به اندازه کاج زرد که در تماس با زمین درمان شده باشد ، عمر بیشتری نداشته باشد. برای بهبود عمر چوب قرمز و سرو قرمز غربی در سطح زمین ، یک درمان پس از بازار وجود دارد که می تواند برای هر چوب خام ، تصفیه نشده اعمال شود. Rust-Oleum® Wolman an یک درمان زیرزمینی انجام می دهد که شامل یک ماده نگهدارنده ثبت شده در EPA است ، یک حشره کش که از آسیب موریانه ، پوسیدگی و پوسیدگی جلوگیری می کند. از WOODLIFE® COPPERCOAT ™ یا WOODLIFE® CREOCOAT® انتخاب کنید. هر دو در ظروف 1 گالنی فروخته می شوند.

 

همچنین تعداد کمی از چوب های جنگلی متراکم با ساختار سلولی بسته وجود دارد که به خوبی در برابر عناصر خارجی مقاومت می کنند. چوب های عجیب و غریب مانند ساج ، جاتوبا (گیلاس برزیلی) ، کومارو ، قلب بنفش و ایبیس برای گونه های بومی مانند بلوط سفید ، به چند مورد ، همه در برابر پوسیدگی و پوسیدگی مقاوم هستند. برای قرن ها ، مردم بشکه ویسکی و کشتی از بلوط سفید ساخته اند ، زیرا دانه باریک آن در برابر آب و کپک مقاوم است. ساج بسیار مقاوم و مقاوم در برابر آب و هوای مرطوب است ، به همین دلیل است که اغلب در ساخت قایق استفاده می شود. چوب ساج حاوی روغن های گیاهی طبیعی است که آن را بسیار مقاوم در برابر آب و همچنین موریانه و ضد حشرات می کند. ساج پایدار است و مانند دیگر جنگل ها هوا نمی گیرد و ترک نمی خورد. اما همه چوب ها ، از جمله چوب های سخت ذکر شده در بالا ، در صورت طبیعی ماندن در معرض اشعه ماورا بنفش خورشید ، به یک خاکستری روشن تبدیل می شوند. ما در حال حاضر Ipe ، Jatoba و Cumaru را با مواد تزئینی 5/4 "x 6" داریم. شما می توانید ساج ، جاتوبا ، قلب بنفش و بلوط سفید را در یک ساختمان چوب سخت به ضخامت های مختلف مشاهده کنید و روی لبه ها خیز بریزید ، S2S