سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلگرم

اندازه مناسب باشید

اگر می خواهید اعتماد به نفس پیدا کنید ، تناسب اندام عادت کاملی است که باید از آن پیروی کنید زیرا هر زمان که می روید ، بهتر می شود. شما رشد می کنید ، چیزهای جدید یاد می گیرید و شکست می خورید ، و سپس خود را با آنچه بدن می تواند بارها و بارها انجام دهد شگفت زده می کنید.

هیچ چیز به اندازه ورزش کردن به من کمک نکرده تا اعتماد به نفس خودم را بالا ببرم. گزینه های زیادی برای شما وجود دارد. دویدن مثال عالی ، اولین شرم آور ، چالش برانگیز و طاقت فرسا است. اما دویدن بعدی کمی آسان تر است ، پس از یک هفته ، شما مشتاقانه منتظر آن هستید و سپس در نهایت ، 5 کیلومتر را بدون توقف می دوید.

اگر می خواهید به عادتی عادت کنید که به شما یادآوری توانایی می کند ، ورزشی را پیدا کنید که به شما علاقه مند شود و شروع کنید.

 

سپاسگزاری را تمرین کنید

اکنون این یک پیشگام نیست که من می دانم ، اما قدردانی عادت مهمی است که باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

هنگامی که سپاسگزاری را تمرین می کنید ، خود را در خلا بهتر قرار می دهید ، که به نوبه خود به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. از همه مهمتر ، وقتی چیزی یا شخصی اعتماد به نفس شما را برهم زد ، همیشه می توانید به سپاسگزاری برگردید و از همه چیزهایی که دارید خوشحال باشید.

این کمک می کند تا همه چیزهای خوب و مثبت زندگی شما را تنظیم کرده و بر آنها تمرکز کنید ، و همه منفی ها را از خزش و ناامید کردن شما متوقف می کند.

اگر یک بار در روز سپاسگزاری کنید ، این زندگی شما را تغییر خواهد داد زیرا این واقعیت را به شما یادآوری می کند که شما به اندازه کافی خوب هستید - که هرگز قابل بحث نیست.

 

افکار نهایی

این عادت ها ممکن است کوچک باشند ، اما وقتی اعتماد به نفس شما پایین می آید می توانند باعث افزایش اعتماد به نفس و بهبودی شما شوند. شما استثنایی هستید و باید به توانایی خود در انجام کارها و آنچه که هستید اطمینان داشته باشید.

اگر هنوز با آن دست و پنجه نرم می کنید ، مدتی را صرف این کنید که بفهمید از چه چیزی می ترسید و اکنون آن را انجام دهید ، آن را پشت سر بگذارید و به یاد داشته باشید که نمی توانید جلوی آن را بگیرید.