سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلگرم

6 مراقبه آرامش نمونه

در اینجا چند مورد از بهترین مراقبه های آرامشی که در YouTube پیدا کرده ام است. برخی از آنها آنقدر آرامش دارند که شما را به خواب می اندازند.


مراقبه اسکن بدن

1. مراقبه خواب با اسکن بدن (لورن استروسکی فنتون) (1 ساعت)

این یک مراقبه آرامش بخش است که با اسکن بدن شروع می شود ، و سپس شما را با موسیقی آرامش بخش به شما رها می کند تا شما را به آرامش عمیقی برساند. می توانید به تمام مراقبه های یک ساعته یا فقط بخشی از آن گوش فرا دهید.


2. مراقبه اسکن بدن هدایت شده برای بهبودی ذهن و بدن (مایکل سیلی) (30 دقیقه)

این یکی دیگر از مراقبه های آرامش بخش با اسکن بدن است. مایکل سیلی صدای آرامش بخش عمیقی دارد که راحتی آن را آسان می کند.


تصاویر هدایت شده

3. تصاویر هدایت شده برای آرامش (مارک کانلی) (10 دقیقه)

در اینجا یک مراقبه کوتاه راهنمایی وجود دارد که شما را به سفر در یک جنگل گرمسیری می برد. راهنما یک زن با صدای نرم و آرامش بخش است و صداهای طبیعت باعث می شود احساس کنید واقعاً در جنگل هستید.


4. مراقبه هدایت شده برای اضطراب و استرس (جیسون استفنسون) (30 دقیقه)

جیسون استفنسون برخی از بهترین مراقبه های با کیفیت را در YouTube دارد. صدای او آرامش بخش است ، و او انتخاب صحیح موسیقی پس زمینه را دارد. این مراقبه شما را به سفری در آسمان شب می برد.


مدیتیشن آرامش برای خواب

5. مراقبه هدایت شده برای خواب ... شناور در میان ستارگان (جیسون استفنسون) (1 ساعت 2 دقیقه)

در اینجا ضبط با کیفیت دیگری توسط جیسون استفنسون وجود دارد. این مراقبه شما را به عنوان یک آرامش عمیق راهنمایی می کند در حالی که در میان ستاره ها شناور هستید.


6. مراقبه هدایت شده - آرامش عمیق سعادتمندانه (بچه های صادقانه) (5/18 دقیقه)

در این مراقبه ، موسیقی نرم و کند است و امواج ملایم در پس زمینه وجود دارد. این یک مراقبه نسبتاً کوتاه است که می توانید قبل از رفتن به رختخواب ، به راحتی گوش دهید.


افکار نهایی

اگر این مقاله را بخوانید ، احتمالاً به این دلیل است که احساس می کنید کمی احساس ناراحتی کرده اید و یا به برخی از مشکلات استرس نیاز دارید. شاید شغل پر استرس داشته باشید یا تعهدات خانوادگی زیادی داشته باشید. به هر دلیلی ، شما احتمالاً به دنبال یک روش ساده برای پیدا کردن کاهش استرس هستید.

پیامدهای سلامتی استرس بسیار است. این روی بدن و ذهن شما تأثیر می گذارد. همچنین بر روحیه شما تأثیر می گذارد و این تأثیر بسزایی در روابط شما دارد. و در طولانی مدت ، برخی از آسیب های بدن شما ممکن است غیر قابل برگشت باشد. به عبارت ساده ، استرس شما را از لذت بردن از زندگی خود باز می دارد.

مدیتیشن آرامش روشی ساده و مؤثر برای کاهش استرس است. همانطور که مشاهده می کنید ، انواع مختلفی از مراقبه آرامش وجود دارد. می توانید به یک مراقبه راهنما یا موسیقی آرامش بخش گوش دهید ، یا می توانید یاد بگیرید که یکی از اشکال مختلف مراقبه در حال حرکت مانند یوگا و تای چی را تمرین کنید.

بنابراین ، شادی خود را به تعویق نیاندازید. یکی از مراقبه های بالا را امتحان کنید ، یا موردی را که دوست دارید پیدا کنید و از استرس زندگی خود لذت ببرید.