سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلگرم

راهنمای پیشرفته برای بازاریابی محتوای B2B

  تفاوت های اساسی بین بازاریابی محتوای B2C و B2B را درک کنید. بیاموزید که چگونه بازاریابی محتوای B2B SEO ROI شما را افزایش می دهد ، آگاهی از برند را ایجاد می کند و با هدایت های شما در سراسر قیف ارتباط برقرار می کند.

 نحوه شناسایی مخاطبان و انجام تجزیه و تحلیل شکاف و تحقیقات کلمات کلیدی را بیابید. نکاتی را برای توربوشارژ کردن کمپین های بازاریابی محتوای خود دریافت کنید.

 

بازاریابی عالی محتوای B2B چقدر ارزش دارد؟

چند سال پیش ، Arrow Electronics بیش از 50 سایت مهندسی ، انتشارات و دارایی های رسانه ای از جمله کل نمونه کارها UBM را به قیمت 23.5 میلیون دلار خریداری کرد. این یک حرکت خطرناک به نظر می رسید زیرا این شرکت ها در تلاش بودند. با این حال ، Arrow Electronics این را می دانست زیرا سال ها با آنها تبلیغ کرده بود.

اما Arrow Electronics این خریدها را انجام نداد زیرا انتشارات مخاطبان زیادی داشت. در حقیقت ، بسیاری از آنها این کار را نکردند. آنها این خرید را به دلیل طرحی که از آن درخواست می کردند ، انجام دادند: مهندسان برق. و ارو معتقد بود که آنها می توانند به این انتشارات در خدمت بهتر مخاطبان فعلی خود کمک کنند.

با این خریدها ، Arrow Electronics چیز دیگری را نیز تضمین کرد: اینکه بازار آنها همچنان رشد خواهد کرد زیرا انتشارات آنها نسل های جوان را به دنبال مهندسی برق ترغیب می کند.

و با خرید این نشریات ، بازاریابان محتوای آنها نیز به اطلاعات مهم مخاطبان دسترسی پیدا کردند. به عنوان مثال ، آنها می دانند چه چیزی مورد توجه خوانندگانشان قرار می گیرد ، چه س questionsالاتی می پرسند ، چه عناوینی و CTA بهترین عملکرد را دارند و غیره

نتیجه؟ یک اکوسیستم عظیم بازاریابی محتوای B2B که باعث ایجاد دید SERP ، افزایش مخاطبان ، آگاهی از برند و منجر می شود. به عبارت دیگر ، آنها یک چرخ فلک قدرتمند برای بازاریابی داخلی ساختند.

نمونه های استثنایی بازاریابی محتوای B2B

وبلاگ Trello

این وبلاگ این ابزار مدیریت پروژه با گرافیک کاملاً متمایز و یک طلسم سگ دوستانه به نام Taco ، تحت تأثیر قرار نمی گیرد. مزایای بهره وری در Trello خلاصه هفتگی آخرین ارسال های آنها را ارسال می کند ، و شما نمی توانید روی برخی از عناوین آنها کلیک کنید. به عنوان مثال ، ترفندهای بازی را در نظر بگیرید: چگونه خود را شوخی کنیم تا بهره وری بیشتری داشته باشیم. می توانید آن را در اینجا بخوانید.

 

چرا کار می کند

بهره وری و موضوع کار متمرکز بر گردش کار در خانه چرخ Trello است ، که به آنها امکان می دهد از طریق دانش مفید تخصص و اقتدار را نشان دهند. اما این شرکت همچنین درک کرده است که انسانها از این ابزار استفاده خواهند کرد - انسانهایی که دوستانه ، هوس باز ، قابلیت تغییر پذیری ، تصاویر رنگارنگ و گهگاهی گهگاهی را به خود جلب می کنند. نتایج بسیار شبیه محتوای B2C هستند و این از نظر طراحی صورت می گیرد. به هر حال افرادی که در مشاغل کار می کنند ، هنوز مصرف کننده هستند.

وبلاگ Adobe

جای تعجب نیست که Adobe یک وبلاگ زیبا و زیبا دارد. این شرکت پر از متخصصان طراحی است و آنها در کوهی از موضوعات How-To نشسته اند. هرچند ، آنها فقط با استراحت فقط به How-To و محتوای آموزشی ، فراتر و فراتر می روند. بیشتر اوقات ، آنها به اشخاص ثالث پرشور اجازه می دهند که آموزش ها را مدیریت کنند و وبلاگ خود را برای محتوای سرمقاله ذخیره کنند. نتایج به نظر می رسد و مانند مجله ای است که توسط خلاقیت تولید شده است.

 

چرا کار می کند

از طریق مصاحبه با بازیکنان جامعه ، گرافیک رایگان و مقالات عمومی با موضوع پویایی خلاقانه محیط کار و فناوری جدید ، Adobe خود را به عنوان یک منبع پیشرو نه تنها برای افرادی که از محصولات Adobe استفاده می کنند ، بلکه برای کل جامعه خلاق تاسیس می کند. اقتدار آنها قابل لمس است ، و این زمانی مفید است که طراحان می خواهند رئیس خود را برای خرید مجوزهای Creative Cloud تیم متقاعد کنند.

انبوه منابع HubSpot

HubSpot مجموعه کاملی از نرم افزارها را برای بازاریابی ، فروش و خدمات مشتری به فروش می رساند. اگر در دنیای بازاریابی هستید ، قطعاً درباره اینکه آیا از مجموعه ابزارهای آنها استفاده می کنید یا نه ، شنیده اید. این سایت با سرمایه R به منابع سرویس می دهد. آنها راهنماهای جامعی ، ابزارهای رایگان مفید ، دوره های بازاریابی رایگان ، گزارش های تحقیقاتی ، وبلاگ محبوب و غیره را ایجاد می کنند.

 

چرا کار می کند

HubSpot طیف گسترده ای از مباحث فروش ، بازاریابی و پشتیبانی مشتری را در سطح ظاهراً بدون توقف محتوای خروجی پوشش می دهد. تمام نتایج محتوای با کیفیت شگفت انگیز در رتبه بندی صفحه اول گوگل برای میلیون ها سeriesال مربوط به بازاریابی حاصل می شود. مانند زمان Adobe ، استفاده از این نوع مواجهه طبیعی به آنها فرصت جدی می دهد ، وقت آن است که مشاغل انتخاب یک اتوماسیون بازاریابی یا CRM یا ابزار خدمات مشتری می کنند.