سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلگرم

چگونه می توان بازاریابی محتوا را برای همه توضیح داد

 

اما ، هنگامی که CMI کتاب الکترونیکی خود را که پاسخگوی سوالات رایج بازاریابی محتوا است ، راه اندازی کرد ، یاد گرفت که بسیاری از خوانندگان در حال شروع کار هستند. برای کسانی که در آن گروه هستند - یا کسانی که در مورد بازاریابی محتوا با سوceptions برداشت یا سوerstand تفاهم روبرو می شوند - خلاصه ای سریع برای مراجعه آسان ارائه می دهم.

بازاریابی محتوا همانطور که خانواده شما درک می کنند

 

وقتی مردم از شما می پرسند که شما چه کاری انجام می دهید ، آیا پاسخ شما نگاهی آزمون گیرانه دارد؟ آنها پس از توضیح کار شما می پرسند: "بنابراین ، دقیقاً چه کاری انجام می دهید؟"

 

شوهرم در این اردوگاه بود تا اینکه در مورد خبرنامه ای به من گفت که روندهای موثر بر بازارهای مالی را پوشش می دهد. او هر روز منتظر دریافت آن است. وی توضیح داد که خبرنامه ها هیچ ارتباطی با بودجه ای که دلال می فروخت ، ندارند ، اما اطلاعات محکم و ارزشمندی بودند - و این تحقیقات مفیدی برای سرمایه گذاری های او بود.

 

می توانم مثالی دیگر را بزنم که به قلب دخترم نزدیک است. دختر آمریکایی از محتوا برای تبدیل چیزی که کالا است - عروسک - استفاده می کند.

 

برای والدین ، ??در مورد BabyCenter فکر کنید. هنگامی که من باردار بودم و سپس دختر بزرگترم را بزرگ کردم ، من نیاز به خواندن BabyCenter داشتم. این یک نمونه عالی از بازاریابی محتوا است. طبق وب سایت آن ، مقصد دیجیتالی شماره 1 بارداری و والدین است و از هر 10 مادر جدید و باردار ، هشت نفر در هر ماه از BabyCenter استفاده می کنند. این سایت متعلق به جانسون و جانسون است که محصولات نوزادان را می فروشد.

 

بازاریابی محتوا برای بازاریابان توضیح داده شده است

 

امیدوارم که با این مثال ها مشخص شود که بازاریابی محتوا مربوط به مارک ، محصولات یا خدمات شما نیست. این مربوط به مخاطبان شما است. آنها به چه چیزی اهمیت می دهند؟

 

و مهمتر از همه ، چگونه می توانید فردی باشید که چیزی را که شخص دیگری نیست فراهم کنید ، که به نوبه خود نام تجاری شما را از یک کالا به چیزی تبدیل می کند که مردم از آن استقبال می کنند؟

 

Pull-A-Part ، زنجیره ای از حیاط های بازیافت خودکار DIY ایالات متحده ، یک مجموعه ویدیویی یک نوع ایجاد کرده است ، از جمله این مجموعه در مورد چگونگی تبدیل یک وسیله نقلیه غیرقابل جابجایی به یک وانت مناسب درب عقب.

 

چگونه بازاریابان با بازاریابی محتوا موفقیت می یابند

 

در حالی که ممکن است در این مرحله سر خود را تکان دهید و فکر کنید ، "بله ، این کاری است که من می خواهم انجام دهم" ، مطمئناً نباید بازاریابی محتوا را انجام دهید زیرا این کار "درونی" است که باید انجام دهید.

 

بازاریابی محتوا به کار ، پشتکار و صبر زیادی نیاز دارد - برای همه مناسب نیست. اما ، اگر واقعاً بخواهید تجربه بهتری برای مشتریان خود فراهم کنید ، ضمن تأثیر مثبت بر کسب و کار از نظر درک و نتیجه کار ، می تواند یک روش ایده آل باشد.

 

توسط افراد مناسب (مشتریان بالقوه) پیدا شوید

 

افراد از موتورهای جستجو مانند Google س Googleال می کنند و به دنبال اطلاعات هستند و شما می خواهید کسب و کار شما در راس نتایج جستجو باشد. پاسخ به سالات افراد از طریق پست های وبلاگ ، کتاب های الکترونیکی ، فیلم ها و دارایی های محتوای دیگر ، یک روش اصلی برای تحقق این امر است. البته ، نشان دادن تنها اولین قدم است ، اما اگر می خواهید از مزایای بازاریابی محتوا بهره مند شوید ، ضروری است.

 

مثال: خرده فروش REI در فضای باز بسیار عالی پاسخ می دهد و به مخاطبان خود از طریق محتوا کمک می کند. در کانال YouTube خود بسته به علایق و نیازهای مخاطبان خود ده ها فیلم ارائه می دهد که اغلب به س commonالات رایج پاسخ می دهند. خواه کوله گردی باشد که می خواهد بداند چگونه از قطب نما استفاده کند یا دوچرخه سواری که باید بداند چگونه زنجیره دوچرخه را درست کند ، REI پاسخ ها را ارائه می دهد.

 

برای ایجاد مخاطب علاقه مند و درگیر

 

محتوای شما فقط به اندازه توانایی جذب مخاطب و وادار کردن او به تعامل دائمی با تجارت شما - به عنوان مشترکان ، مشتریان ، بشارت دهندگان یا در حالت ایده آل ، هر سه با ارزش است. وقتی مخاطبی مخاطب داشتید ، تلاش در زمینه محتوای شما به افزایش فروش ، جمع آوری بینش ارزشمند مشتری و فعال کردن مشتاقانه ترین پیروان شما به عنوان مدافع برند کمک می کند.

 

برای به دست آوردن مشتریان جدید

 

البته درآمدزایی برای بسیاری از بازاریابان یک هدف اساسی است و بازاریابی محتوا می تواند محرک قدرتمندی باشد. وقتی مخاطبی می سازید که به شما اعتماد کند و می خواهد از شما بشنود ، احتمال خرید محصولات شما بیشتر است. به عنوان مثال ، مشترکان CMI بیشتر از غیر مشترکان از پیشنهادات پرداخت شده CMI مانند حضور در دنیای بازاریابی محتوا بهره می برند.

 

برای ایجاد درآمد بیشتر با مشتریان موجود

 

دلیل دیگری که سازمان ها از بازاریابی محتوا استفاده می کنند ، ایجاد مشتریان وفادارتر است که این امکان را دارد که فروش خود را از طریق فروش متقابل یا فروش بالا افزایش دهد. در برخی موارد ، نام تجاری می تواند از محتوای خود درآمد کسب کند.

 

برای تخصیص مجدد یا کاهش هزینه های بازاریابی

 

سازمان ها همچنین از بازاریابی محتوا استفاده می کنند زیرا وقتی با یک برنامه بازاریابی "سنتی" مقایسه می شوند ، می توانند نتایج مشابه - یا بهتر - را مشاهده کنند.