سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلگرم

12 مارک برتر ساعتهای لوکس که باید آنها را بشناسید

ما فقط مارک های برتر قفسه را با چند عکس شگفت انگیز در اینجا ذکر کرده ایم. این شامل بهترین مارک های ساعت معروف به "Holy Trinity" است که متشکل از Patek Philippe ، Audemars Piguet ، Vacheron Constantin و همچنین بسیاری دیگر از ساعت سازهای لوکس مانند Jaeger-LeCoultre (JLC) ، Blancpain ، Ulysse Nardin ، Rolex ، Jaquet Droz ، و بیشتر اگرچه این یک لیست کاملاً جامع است ، اما به ترتیب خاصی نیست ، اگرچه ممکن است به دلایل واضح کمی در ساعتهای مقدس تثلیث بازی کنیم. همه موارد ذکر شده در اینجا یک ساعت ساز عالی است که ارزش دارد اگر شما مجموعه ای را شروع می کنید یا فقط کنجکاو هستید ، مورد توجه قرار گیرد.

1. پاتک فیلیپ

Patek Philippe & Co. که بیشتر به دلیل اختراع اولین ساعت مچی شناخته شده است ، به یک ساعت ساز مشهور تبدیل شده و یکی از محبوب ترین ساعت های جهان است. همه موافقند که تهیه یک لیست ده برتر و نام بردن از این ساعت ساز ایده بدی خواهد بود. پاتک فیلیپ یکی از سه ساعت ساز تثلیث مقدس است. برخی از محبوب ترین مدل های آنها شامل Nautilus ، Aquanaut ، World Time ، Twenty-4 ، Calatrava و غیره است. علاوه بر بسیاری از مدلهای محبوب ، پاتک فیلیپ ماموریت یافته است تا پیچیده ترین ساعتهای جهان را برای بسیاری از شخصیتهای برجسته مانند جیمز وارد پکارد و هنری گریوز ایجاد کند.

 

2. واچرون کنستانتین

بعدی در لیست مارک های معروف ساعت ما قدیمی ترین ساعت ساز جهان است که به طور مداوم فعالیت می کند. این مارکی است که صدها سال تاریخ ساعت سازی را با خود به همراه دارد. از سال 1755 ، Vacheron Constantin همچنین یکی دیگر از مارک های ساعت Holy Trinity است و شاهکارهای ساعت فوق العاده منحصر به فرد و خلاقانه ای را خلق کرده است. بهترین نمونه از نبوغ مکانیکی آنها Vacheron Constantin شماره 57260 است که اخیراً منتشر شده است و همچنین به عنوان پیچیده ترین ساعت دنیا با 57 عارضه خیره کننده شناخته می شود که طبق نظر Forbes 8000،000 دلار ارزش دارد. حتی قبل از این شاهکار شگفت انگیز ، آنها یکی از برترین مارک های ساعت لوکس به حساب می آمدند.

 

3. Audemars Piguet

یکی دیگر از اعضای معتبر ساعت سازی مقدس "مقدس تثلیث" ، Audemars Piguet ، از زمان تأسیس آن در سال 1875 برخی از شگفت انگیزترین ساعت ها را تولید کرده است. مطمئنا توسط بسیاری از آنها ساعت بین 10 مارک ساعت مچی در جهان شناخته می شود. گروهی که بیشتر به خاطر آنها شناخته می شوند سری AP Royal Oak است. این یک مجموعه ساعت نمادین است که مهمترین تغییر دهنده بازی Audemars Piguet بود که اولین کسی بود که از فلزات غیر گرانبها و فولاد ضد زنگ در آخرین طراحی ساعت های ورزشی خود استفاده کرد و قیمت های برتر را شارژ کرد. سپس Audemars Piguet نسخه زیر آب خود را از ساعت نمادین تولید کرد ، سری Royal Oak Offshore که به یکی از مشهورترین ساعت های غواصی در تاریخ تبدیل شد. AP به عنوان یکی از Trinitarians ، در طول سال ها به طور مداوم چیزهای زیادی را داده و بسیار مورد احترام است.

 

4. بلانپین

بلانکپاین در سال 1735 تاسیس شد و کمی قدیمی تر از واچرون کنستانتین است اما از روز تاسیس تاکنون با نام تجاری بلانکپاین فعالیت نکرده است. آنها کمک زیادی به توسعه تکنیک های ساعت سازی کرده اند و ساعت هایی تولید کرده اند که حاوی پیچیده ترین حرکات هستند. Blancpain با ساعت ممتاز Fifty Fathoms ، اولین ساعت غواص جهان ، پیشرو در تولید ساعت های غواصی است. بلانکپین از آن زمان مجموعه های بسیار خوبی از جمله Le Brassus ، Leman ، Villeret ، Novelties ، Specialties و Sport را تولید کرده است. این یکی از 10 مارک برتر ساعت در جهان است و جای ستایش زیادی دارد.

 

5. اولیسه ناردین

در سال 1846 کارخانه اولیسه ناردین افتتاح شد. در آن زمان ، چیزی کمتر از یک سکوی ساعت بود ، اما به سرعت به یکی از نیروگاه های صنعت ساعت تبدیل شد. آنها همه چیز را از مجموعه های ساده طراحی شده مانند San Marco Classico گرفته تا مجموعه های خیره کننده و پیچیده Hour Striker ، Sonata و El Toro GMT +/- تقویم همیشگی ایجاد می کنند. سایر مجموعه های اخیر شامل Quadrato Dual Time و Dual Time Perpetual است. اولیسه ناردین که به تقویم سنج های دریایی خود مانند کرونومتر دریایی ماکسی و کرونوگراف دریایی معروف است ، بخشی از زمان سنجی را در گوشه ای از گوشه و کنار خود قرار داده است که واقعاً بیش از ستاره شمالی می درخشد.

 

6. Jaeger-LeCoultre

Jaeger-LeCoultre یک مارک لوکس ساعت سوئیسی است که بسیار مورد احترام همتایان خود است. به اعتقاد بسیاری ، یکی از بهترین تولیدکنندگان ساعتهای لوکس و مسلماً یکی از عمودی ترین ساعت سازهای معتبر جهان است. یک دلیل برای این امر این است که آنها جنبش های خود را در داخل شرکت و همچنین بسیاری از اجزای خود را در شرکت تولید می کنند. ساعت سازانی که می توانند حرکات داخلی را ایجاد کنند ، معمولاً بر روی پایه آویزان می شوند و به دلیل توانایی کنترل کیفیت و ساخت تا کمترین جزئیات ، آنها را جشن می گیرند. تعداد کمی از تولیدکنندگان به تنهایی به اندازه Jaeger-LeCoultre مواد اولیه خود را تولید می کنند.

 

7. امگا

امگا SA یکی از محبوب ترین مارک های ساعت لوکس تا به امروز است ، لزوما یکی از گرانترین مارک های ساعت در بازار نیست در مقایسه با بسیاری از ساعت سازانی که در اینجا ذکر شده است. ساعتهای Seamaster آنها در طی سالهای گذشته در فیلم های اصلی حضور داشته اند. فیلم هایی مثل هر فیلم جیمز باند از زمان Goldeneye پیرس برازنان و هر فیلم "007" که با بازی Daniel Daniel Craig دنبال شد. وی به ویژه با ساعت مچی معروف بود ، امگا اسپیدمستر پرو که هنگام حرکت اولین قدم های خود بر روی ماه ، بر روی مچ دست وز آلدرین قرار داشت. واجد شرایط بودن ساعت پرواز آنها توسط ناسا برای یک مأموریت فضایی مانند آپولو 11 برای برجسته کردن جایگاه این مارک مفید بود. در واقع امگا با داشتن تقریباً 70? از مارک های جهانی ، دومین برند محبوب سوئیس در جهان است. متعلق به یک گروه ساعت به نام Swatch Group است.

 

8. Glashutte اصلی

وقتی صحبت از ساعت های گران قیمت می شود ، مردم معمولاً به سوئیس فکر می کنند زیرا ساعت سازهای سوئیسی قسمت عمده قاب را تشکیل می دهند. اگرچه استثنائاتی نیز وجود دارد. Glashutte Original یک مارک ساکسونی / آلمانی است که در اینجا جای تعجب ندارد ، مهندسی آلمان شهرت جهانی دارد به خصوص وقتی صحبت از مهندسی مکانیک می شود.

 

9. رولکس

شرم آور خواهد بود اگر از مارکی مانند Rolex نام نبریم که مشهورترین مارک ساعت در جهان است با 100? شناخته شده بودن مارک تجاری. اما حتی اگر از همه مارک های معروف ساعت مشهور هستند ، بگذارید نه تنها به دلیل محبوبیت ، فقط به مهارت های ساعت سازی آنها اکتفا کنیم. رولکس ساعتهای نسبتاً چشمگیری را تولید می کند. و بسیاری از آنها. تولید آن در حدود 2000 ساعت در روز تخمین زده می شود. یکی از نکاتی که در مورد این مشهورترین مارک وجود دارد این است که مردم از اینکه ارزش میانگین فروش مجدد آنها از هر مارک ساعت دیگر در بازار بیشتر است بسیار مورد توجه و علاقه واقع می شوند. این را می توان مستقیماً به این واقعیت نسبت داد که رولکس قطعاً یکی از با ارزش ترین مارک های ساعت در جهان است ، اگر نه با ارزش ترین.

 

10. ژاکت دروز

Jacket Druze ، یک ساعت ساز که کار خود را به عنوان یک ساعت ساز بزرگ آغاز کرد ، اولین کسی بود که در ژنو ، سوئیس کارخانه ای را افتتاح کرد و به سرعت به یکی از 10 مارک برتر ساعت در جهان تبدیل شد. نبوغ مکانیکی او ساعتهایی را تولید کرد که برخی از خردهای به کار رفته در ایجاد ساعتهای استثنایی نیاکانشان را شامل می شود و شامل بسیاری از ساعتهای اتوماتیک است. آنچه آن را از سایر مارک های ساعت ساز خوب متمایز می کند این است که این مارک برای کسانی که فقط نفیس ترین مارک را دارند تصفیه شده تر است چشیدن بنیانگذار این شرکت به جهان سفر کرده و شاهکارهایی منحصر به فرد از مناطق بازدید شده الهام گرفته است. ژاکت دروز که اغلب در فرانسه یافت می شد ، ساعت های خود را به ملکه ماری آنتوانت فرانسه می داد. قطعات او اغلب در دربار سلطنتی در سراسر جهان متمدن یافت شده است. امپراطور سلسله چینگ در پکن تحسین کرد و دفاتر خود را برای وارد کردن این آثار هنری مکانیکی تاسیس کرد.

 

11. برگو

Breguet به عنوان یکی از قدیمی ترین ساعت سازهای موجود احترام خود را هم در سوئیس و هم در سایر ساعت های جهان به دست آورده است. در طول سال ها ، نوآوری های زیادی به Breguet داده شده و به دلیل نبوغ ساعت سازی که باعث شهرت وی شده است ، مورد ستایش قرار گرفت و او را به یکی از برجسته ترین ساعت سازها تبدیل کرد. پدر بنیانگذار Breguet ، Abraham Louis Breguet ، به خاطر اختراع سیستم روتور مورد استفاده در ساعتهای مکانیکی اتوماتیک (خود پیچ ??در پیچ) که امروزه مورد علاقه بسیاری است ، شناخته می شود. او همچنین توربیلون را اختراع کرد که یکی از آرزوها در صنعت است. داشتن یک ساعت در ساعت خود (به عکس زیر مراجعه کنید) نشانه اصلی اعتبار ساعت است ، بنابراین فقط معتبری را که به عنوان ساعت ساز برای اختراع آن دارید تصور کنید.

 

12. IWC شافهاوزن

مجموعه ای از مارک های معروف ساعت بدون IWC گناه است. IWC یکی از آن مارک های قدیمی ساعت های لوکس است که به سال 1869 برمی گردد ، اولین ساعت ساز بود که از تیتانیوم فلزی سبک وزن در این کار باستانی استفاده کرد و بیشتر به دلیل مجموعه ساعت های پرتغالی معروف به IWC Portugeser معروف است. IWC نوآورانه است و هدف آن این است که با هر ساعتی که ساخته است از خود و دیگران پیشی بگیرد. این یک شرکت ساعت مچی لوکس است که در تولید ساعت های مکانیکی پیچیده ای که شامل توربیلون ، تکرار کننده های دقیقه ، فازهای ماه و عوارض کرونوگرافی است ، هورولوژی را جدی می گیرد.