سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلگرم

تزیین در یک بودجه محکم؟

تزیین در یک بودجه محکم؟ در اینجا چگونه می توانید بیشترین کاری را که دارید انجام دهید

آیا تا به حال خود را در حال خواندن مجله های تزئین شده یا تماشای دکوراسیون منزل و نمایش های تلویزیونی مربوط به تعمیر بالا و ناگهان ، فوراً احساس کرده اید که برای به روز کردن خانه خود الهام گرفته اید؟ اما شما بودجه متوسطی برای کار با آنها دارید و به ایده های تزئین خانه ارزان نیاز دارید؟

مطمئناً ، می توانید خیال راحت خود را از صحنه های زیبای خانه های مجدد یا الهام بخش صحنه های ساخت خانه در تلویزیون باز کنید. نه تنها این ، شما فهمیدید که وسایل تزئینی مورد استفاده بهترین ایده برای هر نوع ایده تزئینی ارزان قیمت نیست ، زیرا به نظر می رسد آنها ارزش هزاران دلار دارند ، و بسیار بالاتر از بودجه معمولی شما برای ایجاد خانه هستند.

در این مرحله ، احساس عدم کفایت ممکن است به وجود آمده باشد زیرا شما نمی توانید از طراحی های لوکس که تحسین می کنید تحمل کنید. سپس می فهمید که شما به این فکر انگیزه ندارید که مجبور باشید برای همیشه به مبلمان منسوخ ، لوازم جانبی دکور و دیوارهای خالی خود خیره شوید.

خوشبختانه ، این حقیقت نخواهد بود تا زمانی که شما از مهارت خلاقانه استفاده کنید. تزئین خانه خود را با بودجه سخت نباید زیاد دردسر دانست. علاوه بر این ، امکان دارد ظاهری را که به خانه خود نیاز دارید برای لوکس بودن و لوکس بودن حتی به بودجه کمی برای کار با آن ، به خانه خود بدهید.

ما را اشتباه نگیرید ، هیچ مشکلی در بودجه زیاد کردن پول برای یک پروژه تزئین یا به روزرسانی در خانه شما وجود ندارد. پس از همه ، چه کسی نمی خواهد بتواند در خانه های خود بهترین ها را کسب کند؟

اما در بیشتر مواقع ، ممکن است در حالی که منابع کمی برای دکوراسیون منزل دارید ، باید بخش عمده ای از بودجه خود را برای موارد دیگر صرفه جویی کنید. چگونه می توانید منابع محدود خود را مدیریت کنید و هنوز هم به خانه خود می دهید که ظاهری مجلل را که همیشه در تلویزیون تماشا کرده اید یا دیده اید؟

با کمی مشاوره مرجع از طراحان داخلی دکور ایدز ، امیدواریم که این راهنما مطمئناً به همه این موارد بپردازد.

در ادامه بخوانید تا بهترین نکات و ترفندهایی را که حتماً به شما کمک می کنند تا فضای خود را با ایده های ارزان قیمت در دکوراسیون منزل که برای بوت شدن الهام بخش است ، تغییر دهید.

 

شناسه های تزئینی صفحه اصلی را با نقشه بکشید

ایده های تزئینی ارزان قیمت مدرن

این موضوع ضروری است چه بخواهید از قبل یک خانه DIY را شروع کنید و چه یک بودجه داخلی حرفه ای را با بودجه متوسط ??خود استخدام کنید ، زیرا همیشه به برنامه ریزی مناسب و یک دوره عمل نیاز خواهید داشت.

این تنها ابزار سودمندی است که در ضمن اطمینان از ماندن در بودجه تزیین خود به شما کمک می کند و تمام برنامه هایی را که در هنگام آوردن آیتم هایی در لیست چک خود دارید اجرا کنید.

شما وضعیتی را نمی خواهید که به موجب آن یک تختخواب خریداری کرده باشید تا متوجه شوید که به اندازه کافی برای خرید ورق و بالش های لازم برای تختخواب خود باقی نمانده اید ، آیا؟

برای جلوگیری از چنین خطایی ، اولین قدم برای برنامه ریزی دقیق ، پیدا کردن الهام بخش طراحی خود در هنگام دکوراسیون منزل کم هزینه است.

پس از آن ، برای یافتن سبک طراحی مورد نظر خود با به روزرسانی های طراحی خود ، بلاگ های محبوب makeover Home را جستجو کنید.

هنگامی که از نیازهای دکوراسیون خود اطمینان دارید ، آنچه را که لازم است برای اجزای کوچکتر به نظر برسد ، شکسته کنید. یک راه عالی برای انجام این کار با طبقه بندی آنها به دسته هایی مانند مبلمان ، لوازم جانبی ، رنگ ، کفپوش و دکوراسیون است.

سپس ، به صورت آنلاین سر بزنید تا با توجه به نیاز خود ، این وسایل تزئینی را مرور کرده و خریداری کنید و بدانید که هزینه آنها چقدر است. پس از به دست آوردن این حق ، امور مالی خود را بررسی کنید و تعیین کنید که چقدر می توانید برای ایده های ارزان قیمت تزئین خانه کنار بگذارید.

بهترین راه برای تهیه و تزئین دکوراسیون منزل لوکس با بودجه این است که یک مقدار مشخص هفتگی یا ماهانه را به سمت نوسازی خانه خود اختصاص دهید. و در طی چند ماه ، شما باید بتوانید با هزینه های بودجه ای خود تأمین شوید.

اکنون که از مسیرهای ابتدایی ایده های ارزان قیمت برای تزئین منزل عبور کرده ایم ، در اینجا چند روش مفید برای خرید به طور موثر ارائه شده است.

 

موارد جدید خود را بارگیری کنید

ایده های منحصر به فرد تزئین ارزان

آیا واقعاً نیاز به تعویض آن مبلمان قدیمی دارید؟ برای صرفه جویی در هزینه ، می توانید قطعات جدید را با به روزرسانی های زیبا مانند یک کت رنگ تازه یا اثاثه یا لوازم داخلی جدید تازه کنید.

در حقیقت ، باید هنگام برنامه ریزی ایده های ارزان قیمت دکوراسیون منزل در بودجه ، آن را مورد توجه قرار دهید.

به آشپزخانه خود نگاهی بیندازید. آیا شما نیاز به جایگزین کردن تمام کابینتهای آشپزخانه خود دارید یا با رنگ آمیزی کابینت خود رنگ دیگری را جایگزین کرده و سخت افزار و ویژگی های آن را جایگزین می کنید؟

برای اینکه بتوانید به خانه ای که کمترین هزینه ممکن را داشته باشد ، نیاز داشته باشید ، باید توجه داشته باشید که می توانید به جای بیرون راندن آنها و خرج مبالغ هنگفت پول برای به دست آوردن یک مورد دیگر ، دوباره به موارد دکوری توجه داشته باشید که می توانید آنها را تبدیل کرده و آنها را مجدداً در خانه خود جا دهید.

برای کاهش هزینه خود برای دکوراسیون داخلی خانه های لوکس در بودجه ، اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان موارد زیادی را مجدداً مورد استفاده قرار دهید. هنگامی که شما می دانید چه چیزی را مجدداً مورد استفاده قرار دهید ، شانس این است که کارهای DIY را کشف کنید که می توانید توسط خودتان انجام دهید تا هزینه های نوسازی را کاهش دهید.

و هر چند وقت یکبار اوقات از اتاق به اتاق دیگر بروید و با یک مکان تازه سازی یک اتاق سریع را آزمایش کنید. فقط به این دلیل که صندلی خاصی را برای مکان خاصی در خانه خود خریداری کرده اید به این معنی نیست که باید تمام زندگی خود را با شما در یک مکان ثابت گیر کند.

 

تزئین اتاق زندگی

ایده های تزئینی شیک ارزان

از آنجا که شما با بودجه سخت کار می کنید ، به این معنی است که فقط باید هزینه کردن قطعات مهم را که طول عمر آنها باقی می ماند ، تأمین کنید. چنین هزینه های اولویت بندی شده باید به سمت مناطقی هدایت شود که بیشترین ضربه را برای جلبک خود به دست آورید.

با جستجوی مبلمان با کیفیت ، شما قادر خواهید بود در طول سال ها مقدار زیادی در مورد تعمیر و نگهداری صرفه جویی کنید ، همچنین مبلمان با طراحی زیبا می تواند سالها و حتی دهه ها ماندگار شود. آنها دوست ندارند لوازم جانبی باشند و رنگ هایی را ببخشند که جذابیت خود را بعد از یک یا دو سال در خانه شما از دست بدهند یا اینکه روند و روندها پیش می آید.

هنگامی که بهترین مبلمان را آورده اید ، فقط کافی است چیزهای کوچکی را در اتاق نشیمن خود اضافه کنید تا عشق خود را برای دکوراسیون منزل پرنعمت در بودجه برانگیزید. هنگام انتخاب مبل مناسب برای اتاق نشیمن خود ، حتماً به دنبال آن باشید که ضمن تمرکز روی راحتی و کارآیی ، فضای شما را با ظرافت تعریف کند.

گذشته از این ، باید ظریف و در عین حال در بودجه شما باشد. موارد مهمی که در اتاق نشیمن شما وجود دارد که باید در مورد آن بحث کنید صندلی ، میز قهوه ، هنر دیواری و البته لوازم جانبی است. بقیه موارد برای انتخاب شخصی در طراحی دکوراسیون خانه مدرن با بودجه اختیاری است.

بهتر است بدون توجه به بودجه خود ، روی این چند مورد تمرکز کنید و به دنبال بهترین راه برای خرید آنها باشید.

به جای تلاش برای ایجاد یک خانه لوکس با یک دسته از وسایل تزئینی که به طور خاص نمی توانید مکان مناسبی برای نمایش آنها پیدا کنید ، بنابراین به راحتی جا می گیرند.

اگر نمی توانید از موارد جدید استفاده کنید ، ویژگی های دست دوم را خریداری کنید

 

ایده های تزئینی پرنعمت ارزان

همانطور که گفتیم ، وقتی صحبت از ایده های ارزان قیمت در دکوراسیون منازل می شود ، گاهی اوقات می پردازد که کارآمد و خلاق باشد. از خرید وسایل دست دوم و سایر لوازم دکوری نترسید تا زمانی که شرایط تقریباً جدید باشد و قیمت بسیار پایین باشد.

با این روش می توانید بدون صرف ثروت اندک ، یافته های جالبی را بیاورید و مجبور شوید هیجان شکار را در دست بگیرید. لازم به ذکر نیست که مبلمان پرنعمت ساخته شده برای دوام ساخته شده است و بسیار با دوام تر از مبلمان سریع جدید است.

به یاد داشته باشید که می توان یک آینه قدیمی را رنگ آمیزی کرد ، یک مبل را می توان با یک سرسره پوشانده و از آن می توان نورپردازی را مدرن کرد تا متناسب با آنچه دوست دارید باشد. سبک همیشه قابل تغییر است ، اما کیفیت را نمی توان جایگزین کرد.


استفاده از رنگ

ایده های تزئین ارزان را رنگ کنید

یک کت رنگ ساده و تازه می تواند فوراً هر دیوار را به یک مرکز جذاب تبدیل کند در حالی که یک اتاق احساس طراوت ، روشن تر و روشن تر می کند. با ترکیب رنگ های مختلف می توانید طرحی را که می خواهید برای دکوراسیون هوشمندانه دکوراسیون منزل کم هزینه ترسیم کنید.

شما می توانید یک گالن رنگ با کیفیت بالا به قیمت 35 دلار دریافت کنید و از دو گالن برای رنگ آمیزی یک اتاق با اندازه متوسط ??استفاده می شود. بنابراین با همین بودجه اندک برای رنگ به استثنای یک دست ساز ، می توانید کل خانه خود را یکبار دیگر تازه و جدید جلوه دهید.

همچنین هنگام ترکیب رنگ های مختلف می توانید انواع مختلف جلوه ها و طرح های جالب را ایجاد کنید و از تکنیک های مختلف قلم مو روی دیوار استفاده کنید.

سبک ها و افکت های مختلفی که می توانید ایجاد کنید شامل ombre ، stenciling ، شستشوی رنگ ، نوارها ، غلتک زدن ، رنگ آمیزی متناقض ، خاموش کردن و کشیدن است.

 

استفاده از تصویر زمینه

تصویر زمینه ایده های تزئین ارزان

کاغذ دیواری مدرن می تواند یک سرمایه گذاری باشد که به دقت مورد توجه قرار می گیرد ، به خصوص وقتی که به دنبال ایده های دکوراسیون ارزان قیمت در خانه هستید. آنها همچنین می توانند برای نصب و برداشتن از یک دیوار مدت زمان زیادی بکشند.

از آنجا که شما در بودجه هستید ، پوشیدن تمام دیوار با کاغذ دیواری عاقلانه نخواهد بود زیرا این ممکن است خیلی پرهزینه باشد.

در عوض ، از آن برای ایجاد دیوار لهجه استفاده کنید که فضای کوچکی را در اتاق خواب یا اتاق نشیمن شما برجسته کند تا جلوه ای دنج ایجاد کند و در عین حال به ایجاد یک مکالمه مبتنی بر اتاق کمک کند.

و وقتی ایده های ارزان قیمت برای تزئین منزل ارائه می شود ، لوازم جانبی می توانند همه تفاوت ها را ایجاد کنند ، بنابراین در اینجا مواردی برای خانه خود در نظر گرفته شده است:

 

آینه ها - می خواهید بدانید که چگونه فوراً یک فضا را به صورت روزانه فریبنده تر جلوه دهیم؟ آینه ها می توانند این کار را انجام دهند و خیلی موارد دیگر. بعلاوه تهیه منبع آینه ای ارزان و شیک بسیار آسان است. از یکی برای گرفتن و بازتاب نور در خانه خود استفاده کنید که به نوبه خود باعث بزرگتر ، درخشان تر و گران تر شدن آن می شود.

فرش - از هر طراح داخلی برای ایده های ارزان قیمت در مورد تزئین خانه و اینکه چه فضا برای تبدیل فوری یک خانه لازم است ، بخواهید و آنها بیش از آنچه که ممکن است ذکر کنند کفپوش هستند. بنابراین کت و شلوار را دنبال کنید و در مورد به روز کردن فرش های خود فکر کنید یا حتی لایه بندی کنید تا برای یک احساس غنی و انحطاط که زیر پا است ، استفاده کنید.

درخشش بالا - درست مانند آینه ها ، درخشش های براق بالا ، لوازم جانبی فلزی و کریستال در حالی که چشم را مجذوب خود می کنند ، جذب می شوند و بازتاب می کنند.