سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلگرم

13 مکان بی نظیر برای یافتن الهام از طراحی وب

خواه یک طراح وب باتجربه باشید و یا تازه کار خود را شروع کنید ، دامنه یک پروژه طراحی وب می تواند به سرعت تعداد منابع موجود را کاهش دهد و یافتن طراحی وب مناسب برای الهام بخشیدن به وظیفه شما را دشوار می کند. اما داشتن چند مکان شروع قابل اعتماد به شما کمک می کند تا نیازهای مشتری را برآورده کنید ، در حالی که شما را به کشف راه حل های جدید طراحی ، همگام با روند طراحی و تشویق خلاقیت خود ترغیب می کند.

1. بهترین گالری وب سایت

گالری بسیار سرپرستی الهام بخش طراحی وب برتر که توسط یک مرد ، دیوید هلمن اجرا شده است. او این پروژه جانبی را از سال 2008 شروع کرد و هنوز هم قوی است ، شاید به این دلیل که به عنوان گالری الهام بخش شخصی دیوید نیز عمل می کند.

 

2. Behance - کشف کنید

صفحه کشف طراحی وب Behance یافتن مقدار زیادی از الهام از طراحی وب را از جامعه خلاق و متنوع آنها بسیار آسان می کند. برای تعیین بازه های زمانی ، محبوبیت و / یا مکان ، تنظیمات جستجوی خود را تغییر دهید. به عنوان مثال ، می توانید "بیشترین استقبال از طراحی وب در هفته گذشته در تورنتو ، کانادا" را جستجو کنید و این نتایج را پیدا کنید. اگر هیچ چیز دیگری نیست ، کاملاً قدردان اندازه و استعداد جامعه خلاق جهان خواهد بود!

 

3. آوارد

سیستم جوایز مورد احترام ، اعلانات را با بالاترین کیفیت جذب می کند - یعنی مواردی که به طور مداوم مرزهای بین هنر و طراحی وب را تحت فشار قرار می دهند.

کیفیت الهام بخش منعکس کننده کیفیت هیئت داوران است. (که شامل Webflow wiz ، تیموتی نوح و رایان موریسون خودمان است.) آوواردز از بهترین طراحی وب مدرن برای قضاوت در مورد کیفیت هر مقاله کمک گرفته است.

 

4. شهد CSS

وب سایت های الهام بخش CSSnectar سه بار بررسی می شوند. اولاً ، ارسال یک وب سایت برای بررسی هزینه ای دارد و من فکر می کنم ایمن است که مردم برای ارسال هزینه پرداخت نمی کنند ، مگر اینکه به کار اطمینان داشته باشند و به آن افتخار کنند. دوم ، تیمی از خلاقان هر مقاله را قبل از اجرای زنده بررسی می کنند.

 

5. Abduzeedo

Abduzeedo روزانه دوزهای سخت الهام بخشی از طراحی را ارائه می دهد - به شما این امکان را می دهد که با روندهای طراحی وب امروز همگام باشید. و از آنجا که کارکنان فقط به طراحی وب محدود نمی شوند ، متوجه خواهید شد که به شما کمک می کند الگوی طراحی شخصی خود را در ابعاد جدید گسترش دهید. از این گذشته ، چیزی نیست که بگوید وب سایت بعدی شما نمی تواند از طراحی گرافیکی عالی در یک تبلیغ چاپی الهام بگیرد ، درست است؟

 

6. سایتInspire

که توسط Daniel Howells از Howells Studio اداره می شود ، سایتInspire دارای یک کتابخانه عظیم از وب سایت های الهام بخش است که می توانید به راحتی با یک سیستم برچسب گذاری گسترده فیلتر کنید. استفاده همزمان از چندین برچسب می تواند نوع الهام بخشی از وب را اصلاح کند و ترکیبات متنوع می تواند نتایج جالبی را ایجاد کند.

 

7. صفحات محصول

در حالی که بسیاری از بهترین سایت های الهام بخش طراحی ، تعداد زیادی ابزار بسیار دانه برای یافتن دقیقاً همان چیزی که به دنبال آن هستید به شما می دهند ، اما در کشف "تصادفی" نیز یک لذت بزرگ وجود دارد.

 

8. کتاب سرزمین

کتابهای سرزمین خود به عنوان "بهترین الهام بخش های وب سایت" به بازار عرضه می شوند و این دلیل خوبی دارد. Land-book ویترین گسترده ای از بهترین صفحات فرود از صنایع مختلف را ارائه می دهد. در Land-book طیف گسترده ای از الهام بخش طراحی ، از صفحات فرود SaaS ، وب سایت آژانس ، اوراق بهادار ، و تا فروشگاه های تجارت الکترونیکی را پیدا خواهید کرد.

 

9. کرم تجارت

Commerce Cream برخی از بهترین وب سایت های تجارت الکترونیکی ارائه شده توسط آژانس های طراحی را تحت نظارت قرار می دهد. اگر به دنبال الهام از تجارت الکترونیکی هستید ، Commerce Cream منبع خوبی برای یافتن طیف گسترده ای از سبک های طراحی است - از جمله طرح های اصلی ، پررنگ ، مدرن و حداقل.

 

10. دریبل زدن

بسته به اینکه چقدر به دنبال الهام از طراحی وب هستید ، احتمالاً با Dribbble روبرو شده اید. Dribbble جامعه طراحان است که به اشتراک می گذارند ، مهارت های خود را رشد می دهند و کارهای طراحی را پیدا می کنند - همه در یک بازار. این یک منبع عالی برای هر طراح است ، اما به طور خاص در داشتن منبع الهام در طراحی مهارت دارد.

 

11. نارضایتی بزرگ

گاهی اوقات ، الهام از یک منبع بصری حاصل نمی شود - و محدود به یک پروژه خاص نیست. در عوض ، ممکن است یک داستان انگیزشی پیدا کنید که شما را به ادامه کار و حرفه خود سوق دهد ، بنابراین می توانید راه خود را به خیابان های جدید طراحی کنید.

 

12. لیست جدا از هم

از همان ابتدا و به عنوان یک لیست پستی متواضع ، A List Apart به یک مقصد اصلی برای جامعه طراحی تبدیل شده است ، و به یک منبع قابل اعتماد برای مقالات با کیفیت بالاتر از حد معمول تبدیل شده است.

 

13. وب سایت های وحشیانه

این کمی داغ است ، اما: در دنیای طراحی که تحت سلطه وب سایت هایی است که بیش از هر چیز به جذب کاربران جدید و کسب درآمد بیشتر احتیاج دارند ، انگشت خام و متوسطی که به UX برده می شود و Brutalism نشان دهنده آن است می تواند کمی باشد. تنفس هوای تازه.