سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلگرم

بهترین اپلیکیشن موبایل برای یادگیری زبان

امروزه یادگیری زبان انگلیسی امری ضروری است، شما با یادگیری زبان انگلیسی قادر به برقراری ارتباط با جهان می‌باشید، انگلیسی زبان علم است و شما تقریبا هر چیزی را به زبان انگلیسی می‌توانید یاد بگیرید؛ فقط کافی است که موضوع را در اینترنت جستجو کنید و جواب را پیدا کنید.

همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم که مطلب بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در خانه را مشاهده کنید.

1) اپلیکیشن Rosetta Stone

شاید بتوان گفت که برنامه‌ی Rosetta stone برای کسانی که قصد دارند یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنند، بسیار کاربردی می‌باشد، شما این برنامه را می‌توانید به صورت مود شده دانلود کنید تا همه‌ی درس‌های آن آزاد باشد، این برنامه شامل زبان‌های چینی، عربی، آلمانی، ایتالیایی و … است، این برنامه در یادگیری لغات، مکالمه و … به شما کمک خواهد کرد. شیوه‌ی یادگیری لغات از طریق تصاویر است، همچنین شما می‌توانید مکالمات روزمره مانند: آداب و معاشرت، رستوران، خرید کردن و … را می‌توانید در این اپلیکیشن کاربردی یاد بگیرید.

اطلاعاتی از اپلیکیشن Rosetta Stone

نام بازیRosetta Stone

شرکت سازندهRosetta Stone Ltd

رده‌ی سنی+3

حجم36M

قیمتمجانی، پرداخت درون برنامه‌ای

بخشی از محیط اپلیکیشن Rosetta Stone را در قطعه فیلم زیر مشاهده فرمائید:

 

 

2) اپلیکیشن Duolingo: Learn Languages Free

شما با این برنامه می‌توانید زبان‌های Spanish, French, German, Italian, Russian, Portuguese, Turkish, Dutch, Irish, Danish, Swedish, Ukrainian, Esperanto, Polish, Greek, Hungarian, Norwegian, Hebrew, Welsh و English را یاد بگیرید. این برنامه رایگان است، شما با این برنامه می‌توانید توانایی خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن را ارتقا دهید، این برنامه در سال 2013 و 2014 در  لیست بهترین ها توسط گوگل منتخب شده است، شما این برنامه‌ی رایگان را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید.

اطلاعاتی از اپلیکیشن Duolingo: Learn Languages Free

نام بازیDuolingo: Learn Languages Free

شرکت سازندهDuolingo

نیاز به اندروید4.2 به بالا

رده‌ی سنی+12

حجمبستگی به دستگاه دارد.

قیمتمجانی

بخشی از محیط اپلیکیشن Duolingo: Learn Languages Free را در قطعه فیلم زیر مشاهده فرمائید:

 

3) اپلیکیشن Drops

برنامه‌ی قطره‌ها مناسب کسانی است که قصد دارند دایره‌ی لغات خود را ارتقا دهند، این برنامه لغات را از طریق طراحی مینیمال اشکال و بازی به شما آموزش می‌دهد، در روز پنج دقیقه از وقتتان را به این برنامه اختصاص دهید تا چند کلمه یاد بگیرید. این برنامه توانسته از وبسایت‌های نقد و بررسی مانند Cnet نمرات بسیار خوبی دریافت کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که نسخه‌ی مود شده‌ی این برنامه را دریافت کنید تا به تمامی درس‌های این برنامه دسترسی پیدا کنید.

اطلاعاتی از اپلیکیشن Drops

نام بازیDrops

شرکت سازندهLanguage Drops

رده‌ی سنی+3

حجمبستگی به دستگاه دارد.

قیمتمجانی، پرداخت درون برنامه‌ای

بخشی از محیط اپلیکیشن Drops را در قطعه فیلم زیر مشاهده فرمائید:

 

 

4) اپلیکیشن busuu: Learn Languages – Spanish, English & More

برنامه‌ی busuu جزو یکی از بهترین برنامه‌های یادگیری زبان می‌باشد، این برنامه بیش از 10 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است، بالای 12 زبان در این برنامه برای آموزش وجود دارد، شما با استفاده از این برنامه می‌توانید مهارت صحبت کردن خود را ارتقا دهید، این برنامه به صورت محدود رایگان است و اگر قصد دارید که به صورت، کامل به این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید، نسخه‌ی مود شده‌ را دانلود کنید. در این برنامه شما می‌توانید با ساختن یک برنامه‌ی منظم در هفته، زبان را یاد بگیرید.

اطلاعاتی از اپلیکیشن busuu

نام بازیbusuu

شرکت سازندهBusuu

رده‌ی سنی+3

حجمبستگی به دستگاه دارد.

قیمتمجانی، پرداخت درون برنامه‌ای

 

 

5) اپلیکیشن Lingbe: Free language practice

ویژگی منحصر به فرد این برنامه این است که شما می‌توانید با کسانی که در حال یادگیری زبان با این برنامه هستند، تماس تلفنی برقرار کنید، قطعا این یکی از بهترین روش‌ها برای ارتقا مهارت صحبت کردن یا Speaking است، بعد از اتمام مکالمه، برنامه مکالمه‌ی شما را بررسی میکند و امتیاز میدهد، این برنامه می‌تواند مهارت‌های شما در زمینه‌ی تلفظ کردن کلمات، روانی و لغات را ارتقا دهد. این برنامه 51 مگابایت حجم دارد و شما آن را می‌توانید به صورت رایگان آن را دانلود کنید.

بهترین بازی‌های کامپیوتری 2019

مشاهده کنید!

اطلاعاتی از اپلیکیشن Lingbe

نام بازیLingbe

شرکت سازندهlingbe

رده‌ی سنی+3

حجم51M

قیمتمجانی، پرداخت درون برنامه‌ای

بخشی از محیط اپلیکیشن Lingbe را در قطعه فیلم زیر مشاهده فرمائید:

 

 

6) اپلیکیشن Learn English Phrases | English Translator

برنامه‌ی Learn English Phrases یکی از برنامه‌های کاربردی است که شما در آن می‌توانید مکالمات روزمره‌ را یاد بگیرید.

 

اگر شما قصد دارید که به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کنید، این اپلیکیشن را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم، در این اپلیکیشن مکالمه‌هایی چون: آداب و معاشرت، رستوران، خرید کردن، اعداد و .. وجود دارد که به شما می‌توانید کمک بسیار زیادی بکند.

اطلاعاتی از اپلیکیشن Learn English Phrases | English Translator

نام بازیLearn English Phrases | English Translator

شرکت سازندهBravolol – Language Learning

رده‌ی سنی+3

حجم22M

قیمتمجانی، پرداخت درون برنامه‌ای

 

 

7) اپلیکیشن HelloTalk — Chat, Speak & Learn Foreign Languages

HelloTalk یک برنامه و شبکه‌ی اجتماعی برای برقراری ارتباط با کسانی است که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند، شما در این برنامه می‌توانید مکالمه‌ی خود را ارتقا دهید. با دیگران در سراسر دنیا چت کنید و دوستان جدیدی پیدا کنید، این برنامه رایگان است و شما آن را می‌توانید از لینک‌های زیر برنامه را دانلود کنید. همچنین در این برنامه، فایل‌های تصویری و شنیداری برای ارتقا و پیشرفت زبان وجود دارد.

اطلاعاتی از اپلیکیشن HelloTalk

نام بازیHelloTalk

شرکت سازندهHelloTalk Learn Languages App

رده‌ی سنی+3

حجم69M

قیمتمجانی، پرداخت درون برنامه‌ای

 

 

8) اپلیکیشن Tandem Language Exchange: Speak & learn languages

Tandem Language Exchange یک برنامه برای ارتقا لغات، نحوه تلفظ و گرامر است، شما نیز می‌توانید با افرادی که در این اپلیکیشن آنلاین هستند چت کنید، شما نیز می‌توانید با دیگران چت تصویری برقرار کنید، این برنامه رایگان است و شما آن را می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید. شما با این برنامه می‌توانید دیگران را فالو کنید، همچنین امکان دسترسی به معلم های خصوصی در این برنامه وجود دارد،  ویژگی مثبت این برنامه این است، که افراد به یکدیگر زبان آموزش می‌دهند.

بهترین بازی های آیفون(ios) سال 2018 کدامند؟

مشاهده کنید!

اطلاعاتی از اپلیکیشن Tandem Language Exchange

نام بازیTandem Language Exchange

شرکت سازندهTripod Technology GmbH

رده‌ی سنی+3

حجم24M

قیمتمجانی، پرداخت درون برنامه‌ای

بخشی از محیط اپلیکیشن Tandem Language Exchange را در قطعه فیلم زیر مشاهده فرمائید:

 

9) اپلیکیشن Learn Languages with Memrise

برنامه‌ی Memrise یک برنامه‌ی کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق بازی و سوال و جواب است، این برنامه رایگان است؛ شما نیز می‌توانید با دیگران چت کنید، در این برنامه شما می‌توانید زبان‌هایی چون Spanish, Spanish, French, German, Japanese (Kanji), Italian, Korean, Chinese, Portuguese, Russian, Arabic, Dutch, Swedish, Norwegian, Polish, Turkish, Danish و انگلیسی را یاد بگیرید. اگر شما قرار است که آزمون‌های تافل و IELTS را بدهید، این برنامه می‌تواند به شما کمک زیادی بکند.

اطلاعاتی از اپلیکیشن Memrise

نام بازیMemrise

نیاز به اندروید4.2 به بالا

رده‌ی سنی+12

حجمبستگی به دستگاه دارد.

قیمتمجانی، پرداخت درون برنامه‌ای

بخشی از محیط اپلیکیشن Learn Languages with Memrise را در قطعه فیلم زیر مشاهده فرمائید:

 

10) اپلیکیشن TED

تد یک مجموعه همایش جهانی است که در آن دانشمندان در آن در موضوعات مختلفی صحبت می‌کنند، شما با استفاده از این برنامه می‌توانید مهارت شنیداری خود را گسترش دهید، تقریبا شما در هر زمینه و موضوعی می‌توانید ویدیو و پادکست پیدا کنید، این برنامه مناسب کسانی است که سطح زبان مطلوبی دارند و قصد دارند که زبان خود را به صورت تخصصی گسترش دهند. همچنین اکثر ویدیو ها در این برنامه دارای زیر نویس فارسی می‌باشند و در کنار یادگیری زبان، کلی اطلاعات می‌توانید در مورد موضوعات مختلف بدست آورید.

اطلاعاتی از اپلیکیشن TED

نام بازیTED

شرکت سازندهTED Conferences LLC

رده‌ی سنی+3

حجم18M

قیمتمجانی

امیدواریم که این مطلب مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته شده باشد، همچنین اگر برنامه‌ی بهتری را سراغ دارید، آن را با ما و دیگران به اشتراک بگزارید.

منبع: دیجی نست